Up next


Dog Pill Reloaded

1,656 Views
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE
subs count
38
Published on 15 Nov 2020 / In Pets & Animals

To Donate: https://www.paypal.me/vblakerose
 
My Established Sponsors:

Texas Caregiver Network http://www.texascaregiversupport.net

Realizing Life INC http://www.realizinglifeinc.com/

Big Red Eyes Productions https://www.youtube.com/channel/UCfUU...

Dating App Trans https://www.tsdating.biz/

Raleigh Jones https://www.youtube.com/user/tkwin1104

Show more
9 Comments sort Sort By

Mgtownutjob
Mgtownutjob 13 days ago

I don't know how many of you honestly realize how much being a dog hater puts you in the shit bin with 99% of all women. Don't even need to be mgtow honestly.

   2    1
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE 13 days ago

Who said anything about hating dogs. Raising awareness about the women doing this shit was the point. I don't expect someone who calls himself a nut job to understand nuance.

   1    1
Lucifer333
Lucifer333 12 days ago

dogs are like cows they shit where they stand, a cat at least digs a hole

   0    0
Mgtownutjob
Mgtownutjob 11 days ago

@VBLAKEROSE: I said something about it idiot. It's called a comment.

   0    0
Sentient_Of_Truth
Sentient_Of_Truth 14 days ago

dude, how did you get so many views already? did you move your subs from youtube here?

   1    0
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE 13 days ago

Let's just say I am a pretty skiller. I would have a fraction of the YouTube subs and views if I didn't know how to find audiences.

   1    0
Sentient_Of_Truth
Sentient_Of_Truth 14 days ago

i remember leafyishere criticizing this dumb bitch.
i would show you the video, but leafy has been banned off of youtube so oh well.

   1    0
Metal_X
Metal_X 14 days ago

these females are just mentally deficient... and all of these look like left overs that are unwanted by any sane guy...

   1    0
Metal_X
Metal_X 14 days ago

white girls also fuck inbred diseased inferior chimps and arabs... they can rot in hell...

   0    0
поклоняющийся богу варвар

well if they rather fuck arabs and black guys then it's your fault for being so pathetic they don't even dare to go near you

   2    0
Metal_X
Metal_X 13 days ago

@поклоняющийся богу варвар: really? not because they get brainwashed by media? well they get murdered and beaten and raped by those inbred genetic rejects, then they try to run back to us lol... but we dont take them back... go drink more vodka, commie bitch... wheres your girl? youre on here too lmao

   1    0
MrNoobophile
MrNoobophile 14 days ago

Dogs are the biggest simps

   2    0
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE 14 days ago

Lol right

   0    0
Metal_X
Metal_X 14 days ago

lol I hope youre being sarcastic... if not you do not have the right to own one... a dog is the best next living thing to family or friend you can ever have...

   0    0
Metal_X
Metal_X 14 days ago

however these females are fucked up in the head... post ww2 these left overs are useless piece of shit...

   0    0
Wolf178
Wolf178 14 days ago

Wtf, I wonder the up roar from the collective if a dude put out a video about why guys should screw female dogs.

   0    0
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE 14 days ago

I am a glitch on liking comments but there are blue pilled YouTubers shaming male furries and their landwhale counterparts. I guess Stacies get a pass

   0    0
MR Mayhem
MR Mayhem 14 days ago

Well really if men did, it couldn;t hurt them from where they are at. At least women would n=know that there are even more options than their high priced gash.

   1    0
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE 14 days ago

@MR Mayhem: on a previous dog pill video that is on here I stated how MGTOW is playing a role. The dog has no dominion. Even beta males get pissy in relationships

   0    0
MR Mayhem
MR Mayhem 14 days ago

@VBLAKEROSE: They ban our dolls, let's ban their dogs.

   1    0
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE 14 days ago

@MR Mayhem: beasiality is already illegal. Enforcement of it is tough when the dog can't speak for himself

   0    0
MR Mayhem
MR Mayhem 14 days ago

@VBLAKEROSE: No. Use my word. Banning Female dog ownership, period.

   2    0
Metal_X
Metal_X 14 days ago

@VBLAKEROSE: in england... oh who am I kidding... in haji land, a wite female can stab, muilate, and cut away free of charge as long as she doesnt talk about jews or mudslimes... yeah... the west is so cucked and doomed it is beyound repair...

   0    0
MR Mayhem
MR Mayhem 14 days ago

The blue-pill beta male provider, cucked by the dog he pays for.

   2    0
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE 14 days ago

Yeah can't be getting cucked by dogs no way to go

   0    0
Councilof1
Councilof1 14 days ago

I wish I could say I'm shocked but I'm not.

   2    0
VBLAKEROSE
VBLAKEROSE 14 days ago

Lack of shock is mature black pill

   0    0
Show more

Up next