Up next


ENTIRE Stadiums Continue To CHANT "F**K JOE BIDEN"! Meanwhile Trump Gets STANDING OVATION!

70 Views
KEEPER
KEEPER
subs count
315
Published on 14 Sep 2021 / In News & Politics

MERCH: https://teespring.com/stores/liberalhivemind

https://www.subscribestar.com/liberalhivemind
https://twitter.com/LiberalHivemind

Subscribe for MORE EPIC VIDEOS!!


Motion Graphics
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
No Copyright Motion Graphics
Motion Graphics provided by https://www.youtubestock.com
YouTube Channel: https://goo.gl/aayJRf
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Show more
Creampieminator
Creampieminator 4 days ago

this is one of the reasons I dont support/follow these wussies posting videos in youturd. they are fucking pussies! self moderated morons ! yeah yeah, you are awaken ? you are red pilled ? so get the fuck out youtube and stop censoring you own videos morons !

   5    0
bigintol03
bigintol03 4 days ago

Getting kicked off Jew Tube for my "opinions" was the BEST thing that ever happened to me!

   3    0
sauger1001
sauger1001 4 days ago

@bigintol03: I'll probably never catch Undead Chronic (his channel was "suspended/kicked out" at least 15x), but SueTube took me out 4x so far, for "Bullying/Haaate speech". I never uploaded videos to a "channel", and don't even use the app anymore. I just watch videos or post comments through Brave browser. I'm sure number 5 is right around the corner.

   3    0
bigintol03
bigintol03 4 days ago

@sauger1001: I never posted any content to Jew Tube either...my comments alone got me kicked off! lol

   3    0
sauger1001
sauger1001 4 days ago

9:20. There's a very informative video on Brighteon, describing (imo) the REAL father of Hussein Obama. As a native Chicagoan, and remembering bits and pieces of stories my father, who worked for departments in Cook County and later State of Illinois from the '60s (he retired in '91), told me growing up, after watching parts of that video, it made perfect sense why Obama spent so much of his time here in Chicago, as well as why most blacks, except my family, tend to lean more left. He was fulfilling "The Dreams Of His Real Father", who was NOT Barack Obama Sr. BTW. I'm sure some here already knew that. Others can check it out for yourselves.

   4    0
sauger1001
sauger1001 4 days ago

0:08. The Meme Of The Day, after his butt was wiped.

   4    0
Generationless
Generationless 4 days ago

LMAO!!

   3    0
Grin_Reaper
Grin_Reaper 4 days ago

No one with a working brain actually believes Americans voted that senile old man into the White House.

   7    0
KEEPER
KEEPER 5 days ago

It's too bad he censors his video, but that's what you have to do in order to upload to Jews tube

   6    0
Show more

Up next